Bedrijfsevenement organiseren? Kruip nu achter de microfoon!

Een bedrijfsevenement organiseren? Nu? Het is bijna zover, voordat je het weet zit 2019 er alweer voor de helft op. Het weer wordt mooier, men gaat wat achterover leunen en we hebben als mens de neiging om alvast in de zomersferen te komen. Maar let op! Slimme bedrijven zorgen er vooral nu voor dat hun medewerkers vóór de zomervakantie boordevol inspiratie zitten. Zodat ze na de zomervakantie gelijk voor de volle 100% aan de slag kunnen gaan. Om ook het tweede deel van 2019 positief af te sluiten zijn dit 3 mogelijkheden om een evenement te organiseren. Misschien herken je ze wel.

Dealer- of partnerbijeenkomsten

Breng al je gerespecteerde dealers, partners of franchisenemers op een event bij elkaar om ze te bedanken voor een prachtig mooi eerste half jaar. Combineer dat bij voorkeur met enige kennisoverdracht, interactieve sessies of workshops maar vooral ook een fun element. Je bent immers één grote familie dat een merk vertegenwoordigt.

Productlanceringen

Wat is er nu mooier waneer alle accountmanagers, van directe of indirecte verkoopkanalen, na de zomervakantie voorzien zijn van alle kennis en kunde om een nieuw product vanaf de launchdatum gelijk succesvol te maken? Het eventuele vuurwerk, licht, geluid en alles wat nodig is om van zo’n evenement een onvergetelijk moment te maken verzorgen wij graag.

Klantevenementen

Voor heel veel producten en diensten geldt dat de aankoopbeslissingen langer zijn geworden. Zeker omdat de concurrentie in veel sectoren is toegenomen. Wil je potentieel nieuwe klanten aan je binden, dan is het nu het moment om een evenement voor je klanten te organiseren. Of anders omschreven; iets wat je pas in november organiseert levert je over het algemeen geen business meer op in 2019! Misschien is dit wel de beste reden om nu contact op te nemen.

Een diversiteit aan feestelijke momenten

Dit waren slechts drie voorbeelden, maar natuurlijk zijn er veel meer momenten voor een evenement, zoals een bedrijfsopening, het doen van een onthulling, een kwartaalmeeting, een theatervoorstelling, een gemeentelijke bijeenkomst of straatfeest.

Wat hebben al die (bedrijfs)evenementen met elkaar gemeen?

Dat het tijd en moeite kost om het goed te doen, want het is namelijk niet je dagelijkse werk. Een andere grote gemeenschappelijke deler is dat deelnemers aan een evenement altijd met een goed gevoel de deur uit moeten gaan.

We helpen je graag

Doordat het ons dagelijkse werk wel is, regelen wij het voor je. Daarbij kan het gaan om de techniek, zoals licht, geluid, muziek, maar ook om de inhoud. We hebben in de entertainmentindustrie veel connecties, zoals sprekers, goochelaars, dansers, zangers, presentatoren, zandtekenaars of al dan niet op maat gemaakt cabaret. Zo werken we bijvoorbeeld heel graag samen met Jerry Rijstenbil van de Fablefactory. Door goede samenwerkingen krijg je unieke feesten en wij hebben de juiste mensen al gevonden om dat te realiseren.

Nu zin in een feestje?

Neem hier contact op. Wij helpen je een bedrijfsevenement organiseren om ook het tweede deel van 2019 onvergetelijk te maken.

Add a comment

*Please complete all fields correctly

Related Blogs

Ook zin in een evenement? “Met z’n allen” doe je tegenwoordig zo
GROOTS denken, bij kleinere groepen die steeds groter worden…